Jouw virtuele personal trainer! Rust en herstel

Bram Kroeske, hoofd training en ontwikkeling fit20 en fit20 personal trainer sinds 2005, zal de komende weken jouw virtuele trainer zijn. Veel reguliere sportscholen bieden een thuis oefenprogramma aan. Wij doen dat ook, maar dan wel op de fit20 manier! Dat betekent dat we deze eerste dagen niet beginnen met een thuis vorm van de Leg Press.

Waarom niet meteen een noodrantsoen Leg Press?
Iedereen is in meer of mindere mate overvallen door de ontwikkelingen van de afgelopen weken. De mens is ongelooflijk sterk, en optimaal uitgerust om zich aan te passen aan nieuwe situaties, maar dat kost wel energie. Iedereen zal zich ook zorgen maken, of energie moeten besteden om anderen te kalmeren en op te beuren. Dat kost ook energie. Die energie gaan we daarom opbouwen door de nadruk te leggen op één van de geheimen van de fit20 training....rust en herstel.

Ook besteedt Bram aandacht aan de drie belangrijke pilaren van de fit20 training en hoe je die thuis kan oefenen:

1. ademhaling

2. houding en techniek

3. tempo en ritme

Naast het opbouwen van je energie door serieus aandacht te besteden aan rust en herstel raden we, zoals altijd, zeker aan om de low-intensity beweging te doen die je fijn vindt.

Verder zullen we iedere dag van ons laten horen, met tips, met meer video's en natuurlijk een prijsvraag. Als je donderdag uitgerust bent staat de virtuele trainer voor je klaar om te laten zien hoe je je fit20 noodrantsoen veilig vorm kan geven.